japan2019.reismee.nl

Osaka laatste dag

Heb mijn busticket iets vervroegd zodat ik wat extra tijd in Osaka heb. Ruim 2,5 uur met de bus, mooie rit, kwam ook nog langs de draaikolken bij Naruto, waar ik met Rob tussendoor had gevaren. Aankomst Namba station en door met metro naar hotel. Het is warm en heb te veel aan, dat paste niet meer in koffer.  Zoveel mogelijk spullen in hotel gezet en naar de markt voor de laatste inkopen en rondkijken.  Terug naar hotel gelopen en alles in koffer en extra tas kunnen doen.  Heerlijk heet bad en verassing met een knopje waar ik op drukte waar door het donker werd in badkamer, maar mijn water werd rood, blauw, etc. gekleurd door een lampje onder water.   Ik weet niet meer of ik al had verteld over de luxe wc’s met geluid van waterval met vogelgezang, spontaan doortrekken, verwarmde bril en straaltjes die je omhoog kunt laten spuiten als je zit.   De straaltjes zitten ook op de eenvoudigste wc, het allersimpelste zijn de hurk wc’s, maar die zie je weinig en zijn altijd ook keurig schoon.

Zit nu te relaxen in business class lounge van de klm, kreeg upgrade voor deze lounge.

Allemaal heel veel dank voor het lezen en meebeleven van mijn reis. Dat heeft mij erg geholpen!     Ik ben erg blij dat het me gelukt is om deze reis, vol met mooie en dierbare herinneringen, te hebben kunnen maken.

Arrigato, Lieve groet Marjo

Reacties

Reacties

Ada

Hi Marjo,
Ik heb genoten van je verhalen! Dank. Knap van je dat je dit in je eentje hebt gedaan. Goede reis naar huis. Tot gauw, Ada

Jeanne

ZAterdagmorgen 19 OCTOBER, half tien. Lieve MArjo ,
BEn net beneden en gauw weer gekeken op mijn Side naar jou.
HEel goede reis, eerst een ontbijten.
NEt hoor ik vanmiddag in Nederland lekker weer , wat dat dan ook zijn mag WEERbericht. Ik hou je in de gaten.
HEEL FIJN Om jou weer bij ons IIn Nederland te hebben.

Jeanne

DAppere MArjo, Fijn om jou, na je reis OP de wereld weer Bij ons te hebben.
GOede voortzetting, en succes met taxiritje naar je mooie huis met groene trapopgang.
BIg Hugh mamma

Tamar

Ha Marjo, ik zie je voor me: nog even rondgaan om spulletjes te kopen en dan dat fantastische bad! Ik zit een kopje koffie te drinken en kijk in de PS..
Leuk om je straks weer te zien- vindt Patsy ook, spinde ze me toe..

Mendel de Boer

Hoi Buuf. Fijn om je verhalen te lezen. We gasn het er nog uitgebreider over hebben. Groetjes. Mendel.

Ester

Wat een mooie reis. Ik hoop dat het goed is geweest voor je hart. Je voeten kunnen in ieder geval nu wel wat rust gebruiken. Dank dat ik een beetje met je mee mocht! Heel fijn. X

Linda

Lieve Marjo, bijna weer thuis na een mooie reis met veel herinneringen. Keep up the good spirit! Liefs

Jeanne

Lieve alle emailberichtgevers
LEuk om enthousiaste reacties op mijn IPAD te krijgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!