japan2019.reismee.nl

Koyasan

Na Japans ontbijt, waar we als extra zelfgebakken stukje cheesecake en afscheidskoekje kregen, naar de bushalte gelopen. Het regent zacht. Naar Koyasan is het 3,5 uur rijden met 2x overstappen. Mooie rit door de bergen met heel veel bochten. Na de 1e overstap zat ik alleen met een Chinees meisje en kon lekker voorin zitten. In Koyasan regende het flink, eerst tempel Kongobuji bezocht met schitterende antieke wandbeschilderingen die je niet mocht fotograferen. Daarna naar mijn tempel waar ik slaap gelopen, Sekishoin tempel. Uitleg over diner, ontbijt en ceremonie tijden en mijn luxe kamer met balkon, wc en douche gewezen. Mijn rugzakje neergezet en naar de grote begraafplaats gelopen. Ik was daar samen met Rob 2 jaar geleden, veel herinneringen, dikke tranen. Rob was de volgende ochtend speciaal vroeg opgestaan om foto’s bij zonsopgang te maken, ik was toen naar de gebedsdiensten gegaan. Het is een indrukwekkend mooie plek! Op tijd terug voor het diner om 17:30 uur. Weer vele kleine gerechtjes en zitten op de grond met je benen gekruist. Dat laatste valt niet mee na 2 dagen lopen, het was lekker.

Reacties

Reacties

Amber

Wel mooi om zulke fijne herinneringen te hebben! Geniet ervan, het klinkt allemaal prachtig xxxx

Ester Frederiks

Ik lees het allemaal zo graag! Geweldig. Ik wens je een zonnetje toe.x

Nicole

Wat zit jij steeds lekker te eten na je wandeltochten. Fijn dat je leuke mensen tegenkomt. Koester je dierbare herinneringen.
Mamma heeft vandaag nicht Angele en man Mijndert op visite gehad. Was erg gezellig, zei ze.
Kan je geen zon toezenden want het regent hier nog elke dag.
Kuss Nic

Shaja

Wat heerlijk dat de reis zoveel mooie momenten (en lekker eten!) oplevert. Japan lijkt mij zo bijzonder na jouw levendige verhalen. En toch wel erg fijn dat wandelaars een beetje op elkaar letten ;). Dikke knuffel

Martine

Wat klinkt het daar allemaal fijn, Marjo! Nog heel veel mooie momenten toegewenst. Ik vind je hartstikke stoer. Liefs, Martine

Tamar

Wat een mooie beschrijvingen van je ervaringen. Fijn dat Rob nog met je “ mee-reist”.
Ik zit op je huisje te lezen in een oud kinderboek dat ik op de kop tikte. Bas komt zo even langs. Liefs, Tamar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!