japan2019.reismee.nl

Osaka

Ik ben er, het is hier om 09:00 uur al 25 graden. De vlucht ging goed, maar 10:30 uur zitten betekend weinig slaap, lichtelijk gaar en warm (veel te warm gekleed) aangekomen. Lange rijen bij douane maar eindelijk met mijn koffertje erdoor en de eerste Yennen gewisseld, door naar de 2e verdieping waar bij het postkantoor de wifi ligt, zodat ik jullie op de hoogste kan houden.?? Treinkaartje gekocht en in 40 min naar de stad, Osaka ligt op een apart eiland, nog een klein stuk je metro en kwam vlakbij hotel the Grandee uit. Was toen 11:00 uur en kon pas om 15:00 in kamer. Op stap door de drukke bekende winkelstraat, voelt vertrouwd, ook veel hele dure merken en prachtige winkels en thema’s b.v. Alles Pokémon etc. een leuk eettentje gevonden en heerlijke ramen gegeten, krachtige bouillon met vlees, noodles, tauge en lente ui. Terug naar hotel en 4 uur geslapen. Het is hier nu 22.00 en nog steeds warm en gezellig druk. Klein hapje, na die grote soep en een biertje.

Reacties

Reacties

Lars

Rechts boven geklikt en zowaar je eerste belevenissen.
Moet wel even wennen aan het tijd verschil, bij jou is het middernacht.
Goed dat alles voorspoedig is gelopen, ik was best wel benieuwd.
Kan me ook voorstellen dat je even bent gaan slapen na de lange vliegtuig zit.
Hier is het al aardig koud met buiige regen, gelukkig liet ook de zon zich nog even zien.
Nou zus, slaap lekker uit en ik lees je belevenissen.
Groetjes Lars

Linda

Hoi lieve reizigster, fijn dat je goed bent aangekomen. Mooie reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!