japan2019.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog Japan 2019

Hallo Lezers,

Via deze 'reislog' ga ik proberen mijn ervaringen, avonturen en belevenissen met jullie te delen.

In 2013 en 2017 heb ik samen met Rob 2 prachtige reizen door Japan gemaakt, vol met herinneringen ga ik nu alleen op pad.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groet,

Marjo

Reacties

Reacties

Ron

Hoi Marjo,
Een heel mooie en goeie reis gewenst, ook van Floor natuurlijk.

Bas

:) ..Veel plezier ..!!! :) :)

Shaja

We kijken uit naar jouw mooie verhalen! Geniet ervan. Xx

Tamar

Je hebt me net nog even instructies gegeven en laten oefenen.. Helemaal klaar, gepakt. Ik bewonder je efficiëntie! Het wordt een bijzondere reis, naar een bijzonder land met bijzondere herinneringen . Nu ga je er nieuwe bij aankijken. Veel liefs, Tamar

Tamar

Niet aankijken, maar maken

tamar

Ha Marjo,
Heb je een goed reis gehad?
Petsy wilde graag geaaid worden, dus ben ik gebleven en heb wat TV gekeken: veel, heel veel boeren op tractors rijdend naar het Malieveld.

Floor

lieve Marjo, wat een bijzondere reis met een vertaalmachientje, onbekend maar heerlijk eten en zo heel ver weg met hele lieve behulpzame mensen en prachtige herinneringen, ik hoop dat het je daar om te doen was want regen hebben we hier ook in overvloed (geintje) Heel fijn om je reis stap voor stap (gelukkig niet echt) te kunnen volgen, zijn we er toch ook een beetje bij.Geniet van alles en bedenk dat Rob apetrots op je zou zijn geweest. Zo stoer van je kus kus kus.

jan coens

Probeer als je wandelt je geest leeg te maken.kus jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!